Opening DaDa Gala Project - Flevoziekenhuis

22-08-2023

Opening DaDa Gala Project - FlevoziekenhuisWat voor ons als een droom is begonnen, is door de bijdrage van onze gasten van het DaDa Gala op 14 april 2023 werkelijkheid geworden: een nieuwe en duurzame kindvriendelijke kindertuin bij het Flevoziekenhuis in Almere, waar patiëntjes heerlijk buiten kunnen spelen. Een bijzondere samenwerking tussen Stichting DaDa, het RTL 4 programma Lodewijks Groene Geluk en de afdeling Kindergeneeskunde.

Net voor de vakantieperiode vond de officiële opening van de vernieuwde kindertuin plaats. Deze opening werd verricht door patiëntjes, Lodewijk Hoekstra, presentator tv-programma Lodewijks Groene Geluk en Jeroen van Duren, lid van de raad van bestuur Flevoziekenhuis.

Na de opening konden de (ex) patiëntjes heerlijk spelen in de nieuwe tuin in aanwezigheid van hun ouders en sponsoren.

De realisatie van de kindertuin is tot stand gekomen door de bijdrage van onze gasten tijdens het DaDa Gala op 14 april jl. in het Prinsestheater in Rotterdam.

Bent u ook nieuwsgierig geworden naar het resultaat? Kijk dan naar de uitzendingen van Lodewijks Groene Geluk, bij RTL4 op zondag 27 augustus en 3 september om 17.30 uur.

Stichting DaDa wil iedereen bedanken voor hun bijdrage, in welke vorm dan ook. Zo komt onze droom, een werkelijk betere Kinderzorg in Nederland steeds weer een stapje dichterbij.