Help mee

De meest exclusieve vorm van support is een ambassadeurschap. Deze vorm is tweeledig:
U zorgt voor de continuïteit van onze activiteiten, waardoor wij vele kinderen kunnen helpen. En anderzijds kunt u uw maatschappelijke betrokkenheid zichtbaar maken en uw netwerk vergroten doordat u uitgenodigd wordt voor alle DaDa activiteiten!

Als Ambassadeur van Stichting DaDa heeft u recht op:

• Een uniek “DaDa” geschenk.
  • Een prominente aanwezigheid bij het eerstvolgende “DaDa” Dala inclusief 4 toegangskaarten en in het tweede en derde jaar een uitnodiging voor het "DaDa" Gala inclusief 2 toegangskaarten.
  • Een prominente vermelding op de website van de stichting “DaDa”.
  • Exclusiviteit qua bedrijfstak en/of beroepsgroep indien gewenst.
  • Toetreding tot het zakelijk netwerk van de Stichting DaDa.

U wordt ambassadeur door:
Jaarlijks 5.000 euro te doneren, voor een periode van minimaal drie jaar.

Doneer nu
Split

Geven na leven - Stichting DaDa in uw testament

Nalaten kan op twee manieren, als erfgenaam of als legaat. Dit legt u vast in uw testament. In een testament legt u vast wat u aan wie wilt nalaten na uw overlijden. Dit bepaalt u zelf, één van de mogelijkheden is om na te laten aan een goed doel zoals Stichting DaDa. Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.