Bedankt lieve DaDa Vrienden!

21-12-2023

Bedankt lieve DaDa Vrienden!Namens het bestuur en vrijwilligers van Stichting DaDa willen we jullie van harte bedanken voor een jaar vol onvergetelijke momenten, hoopvolle bijdragen en liefdevolle steun. Jullie onvoorwaardelijke inzet heeft Stichting DaDa geholpen om het verschil te maken in het leven van kinderen in ziekenhuizen en zorginstellingen.

Terwijl we het jaar afsluiten, kijken we vol trots terug op de successen die we hebben behaald. Dankzij jullie steun hebben wij weer prachtige DaDa Projecten mogen realiseren. Eén van deze projecten is de nieuwe speeltuin bij het Flevoziekenhuis. Deze speeltuin is gerealiseerd door de opbrengst van ons DaDa Gala op 14 april 2023.

Maar we hebben nog meer gedaan, zo was daar ook de DaDa Run For Value. Ons jaarlijkse hardloopevenement bracht niet alleen deelnemers bijeen voor een gezonde en inspirerende activiteit, maar het zorgde ook voor fondsen die cruciaal zijn voor onze lopende projecten. Ook in 2024 gaan wij weer hardlopen voor Stichting DaDa. Op zondag 14 april 2024 staat de eerstvolgende DaDa Run For Value gepland. Wilt u ook meedoen met uw collega’s of vrienden? Laat het ons weten!

Dan hebben wij ook nog met zijn allen gegolfd voor Stichting DaDa op golfbaan Hitland in Nieuwerkerk a/d IJssel en hebben wij weer met veel plezier het evenement Onbeperkt op Weg mogen organiseren.

. Ook in 2024 gaan wij weer golfen en rondrijden met de kinderen. De DaDa Golfdag staat gepland voor 21 juni 2024 en Onbeperkt op Weg voor 31 augustus 2024.

Uiteraard mogen wij alle donaties aan Stichting DaDa en andere acties die voor ons zijn georganiseerd om fondsen te werven natuurlijk ook niet vergeten. Hartelijk dank daarvoor.

Naast alle evenementen is er onze DaDa Knuffel! Inmiddels hebben wij al meer dan 70.000 kinderen in ziekenhuizen en zorginstellingen blij kunnen maken met een DaDa Knuffel. Wilt u meer info of wilt u ook DaDa Knuffels sponsoren. Kijk dan even op onze website. https://www.stichting-dada.nl/help-mee/dada-knuffelplan/

Laten we, te midden van alle eindejaar festiviteiten, ook stilstaan bij de kracht van samenwerking en compassie. Jullie zijn de bouwstenen van positieve verandering en de ware helden die Stichting DaDa laten bloeien. Samen hebben we een verschil gemaakt dat verder reikt dan de grenzen van dit jaar, en we zijn vastberaden om dit pad in het komende jaar voort te zetten. We hebben al een aantal projecten op onze wensenlijst staan die wij graag in 2024 zouden willen realiseren. Zie https://www.stichting-dada.nl/projecten/ voor meer informatie over deze projecten. U kunt hier ook direct één van deze projecten ondersteunen.

Mogen jullie feestdagen gevuld zijn met vreugde, warmte en liefde. We kijken ernaar uit om samen met jullie in het nieuwe jaar onze droom: “Zorg voor een goede KinderZorg” nog meer waar te maken.

Nogmaals, hartelijk dank voor jullie onbaatzuchtige bijdragen en toewijding aan het welzijn van kinderen in ziekenhuizen en zorginstellingen. Fijne feestdagen en een schitterend nieuwjaar toegewenst!