DaDa Onbeperkt op Weg 9 september 2023

26-09-2023

DaDa Onbeperkt op Weg 9 september 2023Na vele weken van voorbereiding was het zaterdag 9 september jl. zover. Onbeperkt op Weg! Dit bijzondere evenement organiseren wij samen met onze vrienden van Knights Templar Motorcyclist Charity Organization . Wat hebben wij genoten van alle blije gezichtjes en de gezelligheid en de inzet om er met elkaar weer iets moois van te maken.

Wij kunnen deze dag niet organiseren zonder de hulp van alle vrijwilligers, eigenaren van mooie en bijzondere auto’s, brandweer, ambulance, Politie, Bosch Car Service Nederland, Alblas Hout, FRUIT OP JE WERK, alle bedrijven aan de Zuidbaan, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Snackbar De Krim, Punselie's, de verkeersregelaars van Vanderwal, Wijngo Holland B.V., Van Leeuwen Technische Ondersteuning, Stichting de Snoezelbus, Stichting Wheels4Freedom ,Complex E-Techniek, Ik zoek Tirza, Zuidplas, Holland Car Company en natuurlijk onze vele lieve gasten.

Jammer genoeg vliegt zo’n mooie middag in een vogelvlucht voorbij, maar wij zijn alweer bezig met het maken van plannen voor Onbeperkt op Weg Weg in 2024!
Geniet nog even met ons mee met de prachtige beelden die gemaakt zijn door Tirza Verduin en haar collega's van Photo Video Boutique.