In actie voor Stichting DaDa

01-06-2023

In actie voor Stichting DaDaStichting DaDa organiseert regelmatig evenementen met als doel fondsen te werven voor mooie DaDa Projecten. Met het financieren van deze projecten wil Stichting DaDa bijdragen aan een betere zorg voor kinderen in ziekenhuizen en medische instellingen in Nederland.

Wij zijn ook regelmatig het goede doel van acties door particulieren, bedrijven en organisaties. Zoals bijvoorbeeld laatst tijdens de Marathon in Rotterdam. Christoper van der Made heeft samen met zijn vrienden een mooi bedrag bijeengelopen tijdens de Marathon van Rotterdam. Zij zijn allemaal jonge vaders en zij wilden iets doen voor zieke kinderen in Rotterdam. Daarom hebben zij gekozen voor Stichting DaDa.

Ook de Lionsclub in Nieuwerkerk aan den IJssel heeft zich ingezet voor Stichting DaDa. Zo hebben zij o.a. chocoladeletters en wijn verkocht. De opbrengst was voor Stichting DaDa. Onze voorzitter André van Duivenbode kreeg onlangs een prachtige cheque van € 4.000,00 van de president van de Lions, de heer Kees Bloot.

Met de opbrengst van deze mooie acties kan Stichting DaDa weer mooie DaDa projecten ondersteunen!

Wilt u ook iets doen voor Stichting DaDa? Neem dan contact met ons op en wij kunnen samen met u de mogelijkheden bespreken. Kijk op onze website voor meer informatie. www.stichting-dada.nl