Buitenspeelplaats Ikazia geopend

23-12-2015

Buitenspeelplaats Ikazia geopendOp de eerste rij op de foto vlnr: Chantal Nieuwenhuijzen; Tirza Verduin, beide pedagogisch medewerker, directeur patiëntenzorg drs. Karl Foets; Romaissa en Sem en namens Stichting DaDa - Willem van Meurs; Aat van der Voort en Andre van Duivenbode.

Op dinsdag 22 december is de nieuwe buitenspeelplaats van Ikazia geopend. De speelplaats is mogelijk gemaakt door de steun van Stichting DaDa. Het bedrag voor deze buitenspeelplaats is bij elkaar gebracht door de deelnemers aan de DaDa Golfdag op 1 juli 2015.

Het ziekenhuis is erg blij met deze mooie en bovenal veilige plek. Waar de kleine patiëntjes voortaan een frisse neus kunnen halen. Aan de opening werd dan ook feestelijk aandacht besteed.
Na een dankwoord van directeur patiëntenzorg dhr. drs. Karl Foets, hebben Sem en Romaissa met een knip door het lint de speeltuin officieel geopend. "Het is erg prettig dat we nu voor de kinderen een veilige plek hebben. Waar zij tijdens hun opname buiten kunnen spelen en even het ziekenhuis kunnen vergeten," vertelt Tirza Verduin, pedagogisch medewerker.