DaDa Vrienden Bedankt!

20-12-2021

DaDa Vrienden Bedankt!

Ook 2021 is voor Stichting DaDa weer een bewogen jaar geweest. Hartverwarmend zijn de ondersteuning en aandacht die wij ook dit jaar weer hebben mogen ontvangen.

Ondanks alle beperkingen hebben wij uiteindelijk toch 2 prachtige evenementen kunnen organiseren, de DaDa Golfdag en de DaDa Run For Value. Daarnaast hebben we, ondanks Covid, een aantal projecten kunnen realiseren die een bijdrage leveren aan een betere kinderzorg in Nederland.

In 2022 gaan wij verder met het verwezenlijken van ons gezamenlijke doel; het realiseren van een "betere kinderzorg in Nederland". Daarvoor hebben wij al 2 mooie evenementen op de agenda staan: 10 april 2022 - DaDa Run For Value en 13 mei 2022 - DaDa Golfdag.

Heeft u interesse in één van de evenementen dan horen wij dat graag.

Voor nu wenst Stichting DaDa u namens het bestuur en de vrijwilligers een gelukkig en gezond Nieuwjaar!