DaDa Golfdag 2021

29-07-2021

DaDa Golfdag 2021

Op vrijdag 9 juli jl. was het eindelijk zover; de DaDa Golfdag 2021 op Golfbaan Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel.

De gehele dag was het prachtig weer en zijn we met 28 flights van start gegaan. Op diverse plekken op de baan konden we genieten van heerlijke hapjes van Hit Eten en Drinken, mooie wijnen van Hosman Vins en heerlijk ijs van Snackbar De Krim in de ijswagen van Fource Automotive.

BMW Kalfsbeek stelde een Mini beschikbaar die gewonnen kon worden bij het slaan van een hole-in-one. Hoewel een aantal deelnemers dichtbij was, is het dit jaar helaas weer niet gelukt een hole-in-one te slaan. De dag werd afgesloten met een heerlijk walking dinner in het clubhuis met gezellige muziek op de achtergrond van DJ XLR – Rob van Mastrigt.

Dit jaar kon voor het eerst de “Aatje bokaal” worden gewonnen, vernoemd naar onze “Opa DaDa”’, Aat van der Voort, die vorig jaar helaas is overleden. Deze eer ging uiteindelijk naar René Perridon.

De overal winnaar van de dag is voor het tweede jaar op rij het team van Haij & Van der Wende. Zij mogen de wisseltrofee weer voor een jaar mee naar huis nemen.

Tot slot willen we graag iedereen bedanken die deze geweldige dag mogelijk heeft gemaakt; alle vrijwilligers en een ieder die een bijdrage heeft geleverd in vorm van donaties, items voor de loterij en de veiling. Deze dag heeft uiteindelijk €30.000,- opgeleverd, die besteed zal worden aan diverse projecten om de leefbaarheid van kinderen in ziekenhuizen en medische instellingen te verbeteren. Bedankt iedereen en hopelijk tot volgend jaar!