DaDa Run For Value gaat door!

01-10-2021

DaDa Run For Value gaat door!

Wij gaan er weer voor! Na 2 keer uitgesteld te zijn is het 24 oktober 2021 eindelijk zover! De DaDa Run For Value! Net als voorgaande jaren zijn wij weer te gast bij Restaurant Chung aan de Noordmolenwerf 171 in Rotterdam!

Wij hebben nog enkele startbewijzen over! Wilt u samen met uw 4 collega's meelopen tijdens de mooiste marathon van Nederland, schrijf u dan in met een team voor de DaDa Run for Value. Meer informatie? Stuur ons even een mail: info@stichting-dada.nl.

Wilt u onze teams ondersteunen, kijk dan op onze site: Run4Value

De DaDa Run For Value is een jaarlijks evenement tijdens de marathon van Rotterdam. Wij zijn sinds 2012 ook official partner van de Rotterdam Marathon. Het evenement is een samenwerking tussen Peak Value en Stichting DaDa. Het doel is om tijdens de marathon van Rotterdam mee te lopen met de Business Estafette in teams van 4 en zoveel mogelijk donaties bijeen te lopen voor de projecten van Stichting DaDa. Tijdens de afgelopen editie (2019) is er maar liefst €134.100.- opgehaald!

Kijk hier voor een sfeerimpressie van de editie in 2019.