Stichting DaDa

Hoe goed de medische zorg in Nederland ook is, soms is het normale zorgpakket gewoon niet voldoende. Stichting DaDa zet zich in voor zieke kinderen die extra zorg en voorzieningen nodig hebben.

Toen wij ruim 11 jaar geleden begonnen met Stichting DaDa hadden wij niet kunnen vermoeden dat het zo ‘uit de hand’ zou lopen. De lijst van de projecten die wij inmiddels hebben kunnen realiseren is aanzienlijk. Daar zijn wij ook trots op. De steun van bedrijven en personen is daarbij natuurlijk onmisbaar. Wij kunnen al die mensen dan ook niet genoeg bedanken voor hun inzet en bijdrage.

Maar natuurlijk gaan wij door. Recent heeft USP Marketing namens Stichting DaDa alle ziekenhuizen in Nederland weer benaderd om toch vooral projecten in te dienen bij Stichting DaDa die de zorg aan kinderen verder kunnen helpen. Er is weer een forse lijst uit naar voren gekomen. Zelfs na al die jaren sta je nog wel eens versteld hoe hoog de nood in een ‘rijk’ land als Nederland dan toch nog is. Daarom blijft Stichting DaDa (ook) keihard werken aan die ene droom: een werkelijk kindvriendelijke zorg in Nederland.

Wij hopen dat wij, op welke manier dan ook op uw steun kunnen rekenen!