Zonnige DaDa Golfdag

21-06-2019

Zonnige DaDa GolfdagVrijdag 21 juni waren wij weer te gast op golfbaan Hitland in Nieuwerkerk a/d IJssel met onze jaarlijkse DaDa Golfdag. Wij bedanken alle deelnemers en vrijwilligers. Met zijn allen hebben wij € 17.500,00 bijeengebracht voor Rijndam Revalidatie waar nu een kinderhoek in de centrale hal gerealiseerd kan gaan worden op de locatie Westersingel in Rotterdam.

Na een heerlijke lunch, verzorgd door het team van Hit Eten & Drinken gingen de golfers rond 13.00 uur de baan in. In de baan waren een aantal uitdagingen, zo kon met proberen om een hole-in-one te slaan voor een mooie mini, beschikbaar gesteld door BMW Kalfsbeek.

Verder op, op hole 15, mochten de deelnemers onze ambassadeur en golfpro, John Woof uitdagen om dichter bij de vlag te komen dan zijn bal. Uiteindelijk lukte dat 5 mensen.

Rond 18.00 uur kwam iedereen weer van de baan en wachtte er nog een uitdaging. Wie kan de bal vanaf het terras bij Hit Eten & Drinken het dichtst bij de vlag op hole 18 slaan? Dit leidde tot veel hilariteit.

Na een heerlijke BBQ was het tijd om de winnaars van deze dag naar voren te roepen. Dit jaar gaat het team van Jan Snel met de mooie DaDa Bokaal naar huis.

Alle foto's van de DaDa Golfdag kunt u bekijken via deze link: DaDa Golfdag 2019