Wij bedanken Isero B.V.

04-03-2020

Wij bedanken Isero B.V.Isero B.V. heeft drie lokale goede doelen in Waddinxveen en omgeving een cheque overhandigd om hen te steunen bij hun bijzondere werkzaamheden en Stichting DaDa was één van de gelukkigen!

Afgelopen zomer heeft Isero haar nieuwe hoofdkantoor en distributiecentrum in Waddinxveen betrokken. Bij de opening van het pand zijn relaties gevraagd om geen cadeaus te geven maar geld te doneren aan één van de drie gekozen goede doelen. Vanuit Isero werd het bedrag aangevuld en zo konden er drie cheques elk ter waarde van € 3.000,- overhandigd worden.

Wij bedanken Isero B.V. en haar relaties voor deze prachtige cheque! Hiermee komt onze droom: “Een betere KinderZorg in Nederland” weer een stapje dichterbij.