07-07-2022

Met de zomervakantie voor de deur kijken wij terug op een mooi eerste halfjaar van 2022. Er zijn succesvolle DaDa evenementen door ons en voor ons georganiseerd, zoals de DaDa Run For Value, DaDa Golfdag, DaDa Highwine en de Dordtse Dressuurdagen. Ook hebben wij veel DaDa Knuffels mogen uitdelen in de zorginstellingen en er zijn prachtige projecten gerealiseerd zoals een kindvriendelijke prikkamer in het Maasstad Ziekenhuis, Virtual Reality in het Rivierenland ziekenhuis en het dierenpoepkwartet in het AMC Emma Kinderziekenhuis.

Na de zomervakantieperiode gaan wij weer verder met leuke evenementen zoals het festival Culinesse van 25 t/m 27 augustus, waar Stichting DaDa het goede doel is en organiseren wij samen met Stichting KTMCO het spannende evenement Onbeperkt op Weg op 10 september en zijn wij verheugd dat wij weer één van de goede doelen zijn van de Hitland Golfweek van 12 t/m 17 september.

Uiteraard blijven wij DaDa Knuffels uitdelen in de zorginstellingen en zullen er weer mooie DaDa Projecten worden afgerond.

Wij wensen iedereen een fijne zomer toe!