Recap DaDa Gala 14 april 2023

15-05-2023

Recap DaDa Gala 14 april 2023Op 14 april jl. vond in het Prinsestheater in Rotterdam het DaDa Gala plaats.

Met dank aan alle DaDa-Isten, vrienden en vrijwilligers haalden wij deze avond een prachtig bedrag van € 151.500,00 op ten behoeve van o.a. een mooi project in het Flevoziekenhuis. Lodewijk Hoekstra, Nederlands bekende TV-tuinman, gaat samen met het Flevoziekenhuis een een prachtige groene (speel)tuin ontwerpen waar patiëntjes lekker kunnen buitenspelen. Dit project past mooi binnen de kindvriendelijke doelstellingen van Stichting DaDa.

Wij kijken met dankbaarheid terug op een zeer geslaagde avond waar we genoten van diverse artiesten, zoals Frank In Person, Sandy Kandou en OG3NE, heerlijke gerechten van Herman den Blijker van Restaurant Goud en het team van de Cater Boutique en heerlijke wijnen van Hosman Vins. De prachtige opbrengst is mede tot stand gekomen door een veiling van bijzondere objecten door onze vaste veilingmeester Junior Zegger. De presentatie van het DaDa Gala lag, zoals altijd, weer in de vertrouwde handen van DaDa Ambassadrice Quinty Trustfull.

Videocredits: Tirza Verduin-Koman van Ik zoek Tirza