Opening DaDa Hotel

29-08-2022

Opening DaDa Hotel

Stichting DaDa heeft een droom: een fijne logeerplek voor familie van kinderen die met, vaak ernstige, brandwonden verblijven in het Brandwondencentrum in het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Deze droom is nu werkelijkheid geworden. Op 29 augustus 2022 zijn de DaDa Familiekamers op de Zorgboulevard bij het Maasstad Ziekenhuis in gebruik genomen.

Deze kamers zijn tot stand gekomen met de steun van vele vrienden van Stichting DaDa die gul gedoneerd hebben tijdens het DaDa Gala en de DaDa Run for Value. De fijne samenwerking met het Maasstad Ziekenhuis, de Nederlandse Brandwonden Stichting, Aafje Revalidatie Maasstad en de prachtige ontwerpen van interieurarchitectenbureau Sprank mogen niet onbenoemd blijven. Stichting DaDa heeft de financiële middelen beschikbaar gesteld om de kamers een echt DaDa gezicht te geven. De jaarlijkse exploitatie van deze familiekamers wordt een gezamenlijke inspanning van het Maasstad Ziekenhuis, Nederlandse Brandwonden Stichting en Stichting DaDa.