Onbeperkt op Weg

20-06-2018

Onbeperkt op Weg30 juni a.s. organiseren wij, samen met onze motorvrienden van Stichting KTMCO, het bijzondere evenement "Onbeperkt op Weg"

Doel van deze dag is om kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking of ernstige ziekte een mooie dag te bezorgen met ritjes op stoere motoren, in snelle auto’s en andere bijzondere voertuigen.

Ondanks dat de weergoden vorig jaar niet meewerkten was de aanblik van al die lachende gezichtjes al voldoende motivatie om het dit jaar weer te organiseren en wel op zaterdag 30 juni a.s. van 12.00 – 17.00 uur. Wij hebben van de gemeente Zuidplas, net als vorig jaar, weer een vergunning gekregen voor dit bijzondere evenement.

De dag begint al aardig vorm te krijgen mede door de toezegging van veel rijders van motoren en auto’s, maar zeker ook door de hartverwarmende medewerking van o.a. Houthandel Alblas die zijn terrein wederom beschikbaar stelt, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Vitamine en Zo, Transportbedrijf Van Noort, Complex E-Techniek en vele vrijwilligers.

Wat gaat er allemaal gebeuren? Uiteraard is het rijden het belangrijkste onderdeel van de dag maar er zijn ook nog tal van activiteiten zoals bijvoorbeeld knutselen, het beschilderen van T-shirts, schminken en het zetten van glittertattoo’s. Tevens gaan we de kinderen en hun familie ook lekker verwennen met allerlei lekkernijen en muziek van een heel bijzondere band.

Kortom, we hopen dat het weer een onvergetelijke dag gaat worden. Komt u ook?