Onbeperkt op Weg 2017

09-09-2017

Onbeperkt op Weg 2017Samen met Stichting KTMCO hebben wij het evenement “Onbeperkt op Weg” in Moordrecht georganiseerd voor kinderen en jongvolwassenen met een beperking. Zij konden een ritje maken met een bijzonder voertuig: een brandweerauto, een ambulance, vele snelle sportauto’s, motoren, een trike, lesauto’s, een grote truck. En in verschillende kraampjes konden de kinderen t-shirts versieren, een heuse glitter-tattoo krijgen, en konden ze tekenen en kleuren en geschminkt worden. Uiteraard konden er patatjes, poffertjes en ijs gesnoept worden.

Enthousiaste vrijwilligers en deelnemers stonden klaar om de kinderen op zaterdag 9 september een bijzondere middag te bezorgen. En dat is zeker gelukt!

De lach op de gezichten van de kinderen, het plezier…(“ja, ik wil ook nog met de brandweerauto mee, en dan ook nog in de ambulance, en , en, en…”). Dáár doen we het voor!

En niet alleen de kinderen, maar ook de volwassenen hadden er plezier in.

Houthandel Alblas heeft ons de gelegenheid gegeven van hun terrein gebruik te maken.

De muziek werd verzorgd door de band “De Bridge” van My Breath - My Music . De Bridge is een bijzonder muziekgezelschap van kinderen en jongvolwassenen met een lichamelijke handicap die met een - zelf ontwikkeld - aangepast muziekinstrument  muziek kunnen maken. En wat een talenten hebben we daar gehoord!

Ondanks de regen, de hagel en het onweer, is het evenement “Onbeperkt op Weg” een heerlijke zonnige dag geworden waarmee we veel kinderen blij hebben kunnen maken.

Wij bedanken iedereen die heeft meegeholpen deze dag tot een succes te maken:

Alle vrijwilligers van stg.KTMCO en stg.DaDa, Houthandel Alblas, Transportbedrijf Van Noort, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Complex E-techniek, Bakker Arjan van der Eijk, Snackbar de Krim, Pietersen US Cars&Bikes, DaDa vrienden met mooie auto’s, Janine Blok, Maxime, Mooij, Merel Nap, Karlijn en Maite, muzikanten van de band de Bridge (My Breath, My Music), geluidsmensen, chauffeurs van de ambulance, brandweermannen van brandweer Gouda, Autorijschool Arie van Deventer, Patrick vd HoevenTrucks, Arie vd Ent (trike), Rob Hauer Fotografie, Miralda Hagen Fotografie, Nancy Winderickx en Jolanda (glittertattoos), EHBO.

Alle foto’s van deze dag kunt u zien op http://ktmco.nl/wp/album/9september2017/