Mooie opbrengst DaDa Gala - 14 april 2023

14-04-2023

Mooie opbrengst DaDa Gala - 14 april 2023Na een paar jaren terug van nooit weggeweest! Dit keer in het prachtige Prinses Theater in Rotterdam.

Wij zijn heel blij dat wij op vrijdag 14 april samen met onze gasten van het DaDa Gala weer een stapje dichterbij onze droom konden komen: een daadwerkelijk kindvriendelijke KinderZorg in Nederland.

Met de prachtige opbrengst van € 151.500,00 kan er begonnen worden met de realisatie van een mooi project in het Flevoziekenhuis in Almere. De wens van het ziekenhuis is om de tuin aan te pakken zodat kinderen die daar komen en verblijven ook buiten kunnen spelen. Het buiten kunnen zijn is een meerwaarde voor de huidige patiëntenzorg. Bij dit project zal Lodewijk Hoekstra (o.a. van Eigenhuis & Tuin) de handen uit de mouwen steken om een groene kindvriendelijke tuin te realiseren.

Naast de prachtige opbrengst deze avond, zijn wij verheugd dat De Mik Real Estate Partners B.V. al jaren ondersteuner van Stichting DaDa, ambassadeur is geworden waardoor men nog meer betrokken zal zijn bij onze stichting.

Tijdens het DaDa Gala is ook de Timmie Award weer uitgereikt. Dit keer aan het Maasstad Ziekenhuis en het Brandwondencentrum. Er is daar, met financiële steun van Stichting DaDa, voor familie van kinderen die langdurig verblijven in het Brandwondencentrum, een warme logeerplek gerealiseerd: "Het DaDa Hotel". Lid van de Raad van Bestuur van het Maasstad Ziekenhuis, de heer Sander Dekker en kinderarts van het Brandwondencentrum en Maasstad, de heer Baartmans namen het mooie beeldje in ontvangst.

Het was weer als vanouds genieten van heerlijke gerechten naar de hand van Herman den Blijker en zijn team uit restaurant GOUD en het team van de Cater Boutique. Uiteraard omlijst door mooie wijnen van Hosman Vins.

Onze ambassadrice en DaDa-Gastvrouw Quinty Trustfull heeft iedereen weer met haar charme door deze bijzondere avond geloodst. Wij hebben genoten van de aanwezigheid van onze gasten die DaDa een warm hart toedragen. Gezellige muziek, een mooie show van OG3NE, onze DaDa-Veiling en later nog heerlijk gedanst op de swingende muziek die DJ Jelle Hage ons voorschotelde! Kortom een topavond!

Wij willen iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan deze fantastische avond! Geniet u met ons nog even na? Bekijk dan hier Foto's van het DaDa Gala 14 april 2023 gemaakt door DaDa-Fotograaf Awé Krijger.

Binnenkort volgt er ook nog een sfeerimpressie van het DaDa Gala, gemaakt door Tirza en Romendy van https://www.ikzoektirza.nl/ Hou onze website dus in de gaten!