Geef onze hardlopers een duwtje in de rug!

06-04-2022

Geef onze hardlopers een duwtje in de rug!A.s. zondag 10 april 2022 is het weer zover! De 12e DaDa Run for Value tijdens NN Marathon Rotterdam.

Deze editie gaan wij van start met 25 estafette teams, 1 duo team en 3 marathonlopers tijdens de NN Marathon van Rotterdam. Dit zijn 105 enthousiaste sportievelingen die zich voor Stichting DaDa in het zweet gaan lopen. Van de opbrengst van deze editie hopen wij een paar mooie DaDa projecten van onze wensenlijst te realiseren. Dit zijn:

• een rolstoelfiets voor Stichting Mooi Leven Huis in Ede
  • een Qwiek.up projector om kinderen af te leiden bij bijvoorbeeld een behandeling voor het Martini Ziekenhuis in Groningen en het IJsselland Ziekenhuis in Capelle a/d IJssel
  • een Omi Vista projector voor KDC Helias in Rotterdam om kinderen met meervoudige beperkingen uit te dagen tot speelse activiteiten en te prikkelen om in beweging te komen
  • het aanpassen aan de huidige tijd van de gymzaal van OC Metronoom in Ridderkerk.

U kunt onze DaDa Lopers steunen met een donatie.

Klik hier en u kunt doneren via ons nieuwe DaDa donatieplatform. Steun het event, een team of een loper (actie), mogelijkheden genoeg!