Enthousiaste studenten aan de slag voor DaDa

02-02-2022

Enthousiaste studenten aan de slag voor DaDa

Vol trots kunnen wij melden dat 4 studenten van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam Stichting DaDa uitgekozen hebben als het goede doel van hun evenement.

Julia, Linda, Danique en Azra organiseren op donderdag 31 maart 2022, in samenwerking met Hosman Vins, een fundraising evenement voor Stichting DaDa. Het evenement zal worden uitgevoerd in de vorm van een High Wine. Het wordt een compleet georganiseerde avond met een volledig verzorgde walking-wijnproeverij van exclusieve wijnen, smaakvolle hapjes en natuurlijk entertainment.

De High Wine, vindt plaats bij Hosman Vins in Schiedam. Er zit een maximumaantal van 100 bezoekers aan het evenement, koop dus tijdig uw ticket! De prijs van de tickets zal €49,50 zijn.

De tickets zijn te direct bestellen via bijgaande link: https://www.stichting-dada.nl/projecten/high-wine---donderdag-31-maart-2022/

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te komen dan kunt u via hetzelfde linkje de dames ook ondersteunen met een donatie!

Even voor de duidelijkheid. Via de link maakt u het bedrag ter waarde van de kaart(en) over en wij zetten u op de gastenlijst en houden u op de hoogte van nieuws rondom het event.

Meer informatie volgt. U kunt de dames ook volgen via  Instagram - Wonderfulevents en Wonderfulevents - Facebook.