Eindelijk weer! Onbeperkt op Weg!

14-09-2022

Eindelijk weer! Onbeperkt op Weg!Na weken van voorbereiding was het zaterdag 10 september jl. zover. Eindelijk weer Onbeperkt op Weg. Dit bijzondere evenement organiseren wij samen met onze vrienden van Stichting KTMCO.

Wat hebben wij genoten van alle blije gezichtjes en de gezelligheid en de inzet om er met elkaar iets moois van te maken.

Wij kunnen deze dag niet organiseren zonder de hulp van alle vrijwilligers, eigenaren van mooie en bijzondere auto’s, brandweer, ambulance, Politie, Bosch Car Service, Houthandel Alblas, Fruit op het Werk, alle bedrijven aan de Zuidbaan 511 t/m 521, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Snackbar de Krim, Punselie, de verkeersregelaars van v.d. Wal BV Berkenwoude en natuurlijk onze vele lieve gasten.

Allemaal enorm bedankt!

Jammer genoeg vliegt zo’n mooie middag in een vogelvlucht voorbij, maar wij zijn alweer bezig met het maken van plannen voor Onbeperkt op Weg volgend jaar september! Zodra wij een definitieve datum hebben laten wij dat zo snel mogelijk weten.

Gelukkig kunnen wij nu nog even nagenieten met de mooie aftermovie gemaakt door videograaf Romendy van Ikzoektirza.nl