Drukke week voor Stichting DaDa

17-11-2016

Drukke week voor Stichting DaDaDeze week zijn wij veel op pad geweest om speelgoed en DaDa Knuffels uit te delen in de ziekenhuizen en zorginstellingen.

Zo zijn wij maandag met speelgoed, dat door Jos de Vrind en Ans de Jong is gekocht tijdens het DaDa Gala, in Capelle a/d IJssel geweest, hier hebben wij de kinderen van Medisch Kinderdagverblijf De Kleine Kapitein verrast met nieuwe loopauto's, knuffels en nog veel meer. Een ander deel van dit speelgoed hebben wij woensdag in het ziekenhuis Gelderse Vallei afgeleverd. Op de terugweg hebben wij nog een bezoekje gebracht aan het Zuwe Hofpoort in Woerden waar men met veel enthousiasme onze DaDa Knuffel omarmde. Goed om te zien dat de Timmie Award, die zij enige jaren hebben gewonnen, nog een prominente plaats in de hal heeft.

Donderdag stond Den Haag op de planning. In het Bronovo hebben wij samen met Karlijn, dochter van een DaDa Donateur, het speelgoed mogen uitdelen dat gekocht is door USP Marketing en Consultancy uit Rotterdam. Tevens hebben wij daar ook weer een aantal dozen DaDa Knuffels achtergelaten. 's Middags nog even naar Haarlem waar wij een aantal dozen DaDa Knuffels afgeleverd hebben bij het Spaarne Gasthuis.

Omdat wij niet overal te gelijk kunnen zijn heeft onze DaDa transporteur, Elst transport, een deel van het speelgoed van gulle gever BCTN Group of Inland Terminals, afgeleverd bij Stichting Gaanderweg in Almelo. De andere helft van dit speelgoed is deze week bij ons opgehaald door Stichting Jaimy.

Maar de week is nog niet voorbij. Morgen gaat de DaDa Bus het speelgoed afleveren van Van Schaften Trucks.