DaDa update

01-04-2020

DaDa updateBeste DaDa Vrienden, Allereerst spreken wij de wens uit dat het met een ieder goed gaat.

Ook Stichting DaDa wordt geraakt door deze wereldwijde Corona crisis en onze evenementen zijn in ieder geval tot 1 juni afgelast. Voor de komende geplande evenementen volgen wij de richtlijnen van het kabinet en het RIVM. Wij houden jullie op de hoogte van de evenementen die na 1 juni zijn gepland.

Ons evenement, de DaDa Run For Value op 5 april tijdens de marathon van Rotterdam is als eerste komen te vervallen en verplaatst naar zondag 25 oktober. Wij zijn met alle partijen in gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn en wij hopen binnenkort met meer informatie te kunnen komen.

Door de ontstane situatie worden de activiteiten van Stichting DaDa richting de ziekenhuizen helaas verminderd. Onze DaDa Vriend Danny van Loon van Elst Transport blijft er echter met zijn betrokken chauffeurs voor zorgen dat de ziekenhuizen bevoorraad blijven met onze DaDa Knuffels, zodat de kinderen die nu in het ziekenhuis liggen of voor een vervelende behandeling komen toch kunnen knuffelen en afleiding hebben aan onze DaDa Knuffel.

We hopen dat we samen met de rest van Nederland de draad weer snel kunnen oppakken. We wensen jou en jouw vrienden en familie veel sterkte de komende tijd; stay safe!

Met hartelijke DaDa Groet,

Bestuur Stichting DaDa