DaDa Run for Value 2020

24-01-2020

DaDa Run for Value 2020Op 5 april 2020, vindt voor de 11e keer de "DaDa Run for Value" plaats. Een samenwerking van Stichting DaDa, Peak Value en vele anderen, waarbij wij tijdens de Marathon van Rotterdam zoveel mogelijk geld bijeen proberen te lopen voor projecten van Stichting DaDa. De DaDa Run for Value is sinds 2012 ook official partner van de Rotterdam Marathon. In 2019 hebben wij met onze teams het mooie bedrag van € 134.100,00 bij elkaar gelopen.

Hoe werkt het?

Wij lopen met de Rotterdam Marathon mee in estafette teams van 4 personen en die proberen vooraf per team zoveel mogelijk geld op te halen binnen hun netwerk. De Business Estafette Marathon is al vele jaren een bijzonder populair onderdeel van de NN Marathon Rotterdam. Vier collega's (of vrienden) lopen hierbij in estafette vorm allemaal ongeveer 10 km en leggen zo samen de hele marathon afstand af. Na de sportieve prestatie organiseren wij voor alle lopers en sponsoren een uitgebreide netwerkborrel bij restaurant Chung, vlakbij de finish van de marathon.

Waar wordt voor gelopen?

In 2019 hebben wij gelopen voor een bijdrage aan de realisatie van het DaDa Hotel. Een fijne logeerplek voor familie van kinderen die met vaak ernstige brandwonden verblijven in het Brandwondencentrum in het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Welke projecten in 2020 gerealiseerd zouden kunnen worden met de opbrengst van de run maken wij later in het jaar bekend.

Wat kost deelname?

Het inschrijfgeld voor deelname met een team van 4 personen kost € 415,00 excl. BTW. Daarnaast moet ieder team gesponsord worden door het bedrijf en/of via crowdfunding (Family, Friends & Fools) voor een totaalbedrag van € 2.000,00

Wat krijgt u er voor terug?

1. Startnummer en tijdregistratie.
  2. Gratis vervoer naar en van de wisselpunten.
  3. U wordt voor de run ontvangen bij restaurant Chung, Noordmolenwerf 171, Rotterdam. Hier kunt uw spullen achterlaten (er is wel een toilet aanwezig, maar geen douche).
  4. U ontvangt een voor deze loop gemaakt DaDa Run for Value hardloopshirt.
  5. Nadat u de estafette heeft volbracht wordt u wederom ontvangen bij restaurant Chung, waar u kunt genieten van eten en een drankje en de afsluitende een gezellige afterparty.
  6. U gaat met een extra goed gevoel naar huis omdat u niet alleen een gezellige en gezonde dag heeft gehad maar ook omdat u weer één van onze projecten heeft gesteund.

Kijk voor een impressie: https://vimeo.com/217157708

Ga naar de website van Run4value.