DaDa Onbeperkt op Weg 10 september 2022

31-08-2022

DaDa Onbeperkt op Weg 10 september 2022

Nog anderhalve week en dan gaan wij van start met ons evenement "Onbeperkt op Weg" dat wij 10 september a.s. samen met Stichting KTMCO organiseren op industrieterrein Gouwe Park.

Doel van deze dag is om kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking of ernstige ziekte een mooie dag te bezorgen met ritjes op stoere motoren, in snelle auto’s en andere bijzondere voertuigen.

Alle lachende gezichtjes van vorige edities en het uitstel door de “corona jaren” waren ruimvoldoende motivatie om het dit jaar weer te organiseren. Wij hebben van de gemeente Zuidplas, net als voorgaande jaren, weer een vergunning gekregen voor dit bijzondere evenement.

We starten zaterdag 10 september – vanaf het terrein aan de Zuidbaan 511 t/m 521 in Moordrecht - om 13.00 uur en sluiten om 17.00 uur af. We gaan rondjes rijden op de Zuidbaan en zetten voor de veiligheid verkeersregelaars in.

De dag begint al aardig vorm te krijgen mede door de toezegging van veel rijders van motoren, trikes, rolstoelzijspanmotoren, auto’s, maar ook van de Politie, Brandweer, Ambulance medewerkers, 2 echte Dakar rally vrachtauto's, maar zeker ook door de hartverwarmende medewerking van o.a. Van der Wal B.V, alle bedrijven aan de Zuidbaan 511 t/m 521, Bosch Car Service,  Houthandel Alblas, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Fruit op het Werk, Fource Automotive en de vele vrijwilligers.

Wat gaat er allemaal gebeuren? Uiteraard is het rijden het belangrijkste onderdeel van de dag maar er zijn ook nog tal van activiteiten zoals bijvoorbeeld knutselen, het versieren van cupcakes, schminken, het zetten van glittertattoo’s en er kan gespeeld worden op het Bosch Car Service speelpleintje. Tevens gaan we de kinderen en hun familie ook lekker verwennen met allerlei lekkernijen en muziek van DJ Jacob van Hage en DJ LivinJukebox en als het allemaal een beetje veel wordt kunnen de kinderen zich even terugtrekken in de Snoezelbus.

Kortom, we hopen dat het weer een onvergetelijke dag gaat worden. Als u tijd en zin heeft, bent u van harte welkom om te komen kijken. Omdat het een besloten event is vragen wij u om u wel even van te voren aan te melden via: info@stichting-dada.nl. Wilt u, als u die dag naar de Zuidbaan komt, de instructies opvolgen van deze regelaars?

Klik op dit linkje voor een impressie van vorig jaar: https://youtu.be/TMVPwiv78cQ

Stichting DaDa is gehuisvest op de Zuidbaan 518. Ondersteuners hebben ons de mogelijkheid gegeven om vanuit deze huisvesting te opereren en onze doelstelling te realiseren. Zie ook www.stichting-dada.nl