DaDa Golfdag 2018

10-07-2018

DaDa Golfdag 2018Vrijdag 6 juli jl. stond Golfbaan Hitland in Nieuwerkerk a/d IJssel weer geheel in het teken van de DaDa Golfdag.

Om 13.00 uur zijn wij, na een heerlijke lunch, met meer dan 100 deelnemers van start gegaan. Gedurende de middag kwamen de deelnemers allerlei uitdagingen tegen in de baan. Zo mocht men proberen om een bal in het "Peinemann Bakkie" te slaan, dit viel niet mee, maar uiteindelijk is het de heer Fonhof gelukt om de bal in één keer in het bakje te slaan. Namens Peinemann mochten wij hem een VIP arrangement aanbieden voor Culinesse.

Ook kon men zich stuk bijten op het de Cavia Cave Challenge. Hier mocht men proberen om met 3 slagen zoveel mogelijk punten te putten. Dit viel echter niet mee, omdat de bal in het bakje moest blijven liggen. Daarnaast kon men bij hole 9 weer proberen om de Mini van BMW Kalfsbeek mee naar huis te nemen door het slaan van een hole-in-one. Dit is niet gelukt. Ook was John Woof dit jaar weer van de partij met de Beat-The-Pro Challenge.

Gedurende dag kon men genieten van heerlijke hapjes van Hit Eten en Drinken en fijne wijnen van Hosman Vins en natuurlijk een heerlijk ijsje van Snackbar de Krim.

Na een lange warme dag kwamen de deelnemers aan het einde van de middag weer terug in het clubhuis en werd men getrakteerd op gezellige muziek van DJ XLR's Groove Foundation. Terwijl men genoot van de smakelijke BBQ gerechten werden de clubs op professionele wijze gereinigd door Mommers Schoonmaak. Tijdens de avond werden er ook DaDa-loten verkocht. Bijna alle prijzen hebben een eigenaar gevonden, maar een aantal prijzen zijn achtergebleven. Mocht u nog loten in uw bezit hebben, kijk dan even of u alsnog in de prijzen bent gevallen. Mocht dit het geval zijn kunt u dit melden via ons mailadres: Contact.

De nummers zijn:

2014018695 - BBQ set
2014018703 - Accu Snoeischaar
2014018718 - Cadeaubon Gallery De Groene Tuin - € 25,00
2014018749 - Blender
2014018998 - Cadeaubon PuntKomma - € 75,00

Na het eten was het eindelijk tijd om de winnaar bekend te maken. Het team van Compair Airconditoning ging er met de eerste prijs vandoor. Gevolgd door het team van Smith Holland en ERP|open.

Team Compair 2
Team Smith Holland 1
Team ERP|open

Onze DaDa Fotograaf Awé Krijger heeft de DaDa Golfdag weer sfeervol vast gelegd in een mooie reportage en die kunt u bekijken via dit linkje: Foto's DaDa Golfdag 2018

Na de prijsuitreiking werd de opbrengst bekend gemaakt. € 20.000,00! Met dit prachtige bedrag gaan wij een mooi kindvriendelijk project realiseren in het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam.

Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan deze dag in welke vorm dan ook. Onze speciale dank gaat uit naar het team van Golfbaan Hitland die er weer voor gezorgd heeft dat, ondanks de droogte, de baan er mooi bij lag en het team van Hit Eten en Drinken voor alle heerlijkheden die wij voorgeschoteld hebben gekregen, maar zeker ook naar Pim Blokland die er, samen met Ben Dortland van Ben Vastgoed, voor gezorgd heeft dat wij in de prachtige golfpolo's van Klupp mochten stralen tijdens de DaDa Golfdag!