DaDa Gala 14 april 2023

22-03-2023

DaDa Gala 14 april 2023Het is al even geleden dat u een nieuwsbrief van ons hebt ontvangen maar wij hebben zeker niet stil gezeten.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen van een aantal DaDa evenementen. Één daarvan is het DaDa Gala. Op 14 april 2023 is het dan zover. Dan organiseren wij ons DaDa Gala in het prachtige Prinses Theater in Rotterdam. https://www.prinsestheater.nl/ Een mooie en intieme uitgaansgelegenheid waar wij samen met onze gasten gaan genieten van een bijzondere avond in DaDa sferen. Uiteraard met culinaire verrassingen van de keukenbrigade onder leiding van Herman den Blijker en de mooie wijnen van Hosman Vins.

Onze ambassadrice Quinty Trustfull mag niet ontbreken en zal ons daarom weer door de avond leiden met afwisselende artiesten, DaDa Loterij en DaDa Veiling en natuurlijk een spetterende afterparty!

Heeft u interesse om naar het DaDa Gala te komen, reageer dan snel, er zijn nog maar enkele tafels beschikbaar.

Stuur ons even een berichtje via: https://www.stichting-dada.nl/contact/ dan wij nemen contact met u op.

Blijf ons volgen want er staan nog meer mooie evenementen op de agenda, maar daarover in een volgende nieuwbrief meer!