DaDa Bosch Speelmodule

02-02-2021

DaDa Bosch SpeelmoduleWij zijn verheugd u te mogen melden dat Bosch Car Service en International Kids Concepts (IKC) de handen ineen hebben geslagen en daarmee Stichting DaDa willen ondersteunen om haar dromen te verwezenlijken: het realiseren van kindvriendelijke KinderZorg in Nederland. Hoe doen ze dat?

IKC heeft samen met Bosch Car Service speciale speelmodules ontworpen die de bij Bosch Car Service aangesloten garagebedrijven kunnen aanschaffen om bijvoorbeeld de kinderen die meekomen met hun ouders te vermaken tijdens het wachten. Van elke bestelde speelmodule komt 20% ten goede aan Stichting DaDa in de vorm van speelmateriaal. Deze speelmodules mogen wij dan weggeven aan zorginstellingen om zo de kindvriendelijkheid te vergroten.
Deze prachtige actie is dinsdag 2 februari a.s. “officieel” gestart door overhandiging van de eerste Bosch Car Service speelmodule aan Stichting DaDa.
Deze eerste speelmodule gaan wij “verloten” onder de zorginstellingen in Nederland. Werkt u in een zorginstelling in Nederland en vindt u dat het allemaal best kindvriendelijker mag en wilt u deze speelmodule hebben voor uw zorginstelling/afdeling? Meldt u dan aan bij Stichting DaDa via onze mail: info@stichting-dada.nl en vermeld waarom u deze speelmodule graag wilt hebben voor uw zorginstellingen/afdeling. Op 19 februari 2021 maken wij bekend welke zorginstelling de eerste speelmodule gaat ontvangen.