CuliNESSE 2020

23-01-2020

CuliNESSE 2020Sinds de start van CuliNESSE slaat het festival de handen ineen met deze prachtige stichting. Elk jaar kunnen gasten van het festival consumptiemunten doneren aan de stichting, die CuliNESSE vervolgens omzet in daadwerkelijk geld. Vanaf 2019 is er zelfs een DaDa podium. Dit nieuwe podium, op het strand, zal mooie namen als Davina Michelle en MAAN een plek bieden.

CuliNESSE, hèt culinaire muziekfestival, bestaat dit jaar 10 jaar! Van 27 t/m 29 augustus 2020 staat er weer een keur aan artiesten op de diverse podia en worden er de heerlijkste gerechten geserveerd in de diverse restaurants op het festivalterrein.

Stichting DaDa is ook dit jaar weer van de partij en net als vorig jaar hebben wij weer een ècht DaDa Podium. Op dit podium kan men genieten van: Alankara Soul Collective, Do, Berget Lewis, Shaky Ground, The KIK, Nederpop All Stars met Henk Westbroek en Nol Havens, Tim Akker & de Ivy League en de Hermes House Band!

Wij zijn er trots op dat CuliNESSE zich al vanaf de start van het festival inzet voor Stichting DaDa. Bezoekers kunnen o.a. DaDa Knuffels kopen en de niet gebruikte consumptiemuntjes doneren aan Stichting DaDa.

Wij kijken er in ieder geval weer met veel plezier naar uit! U ook?

Zie ook www.culinesse.nl

Hierbij een terugblik op vorig jaar: