CuliNesse 2019

29-08-2019

CuliNesse 2019Van donderdag 29 t/m zaterdag 31 augustus 2019 vieren we de negende editie van het culinaire muziekfestival CuliNESSE. In Rotterdam-Nesselande kun je wederom genieten van culinaire hoogstandjes van verschillende gerenommeerde restaurants uit de regio, optredens van bekende artiesten en tal van andere activiteiten. Stichting DaDa is ook dit jaar weer het goede doel van dit fantastische festival. Wil jij kans maken op de bekende XL knuffel van DaDa? Zorg dat je op de foto gaat bij de muur en deel je foto via Facebook en/of Instagram en tag Stichting DaDa. Elke festivaldag wordt er een winnaar bekend gemaakt via de kanalen van DaDa. En wil jij ook je steentje bijdragen? Overgebleven consumptiemunten kunnen worden gedoneerd aan Stichting DaDa. Bij de uitgang van het festivalterrein en de toiletten kun je munten doneren in de speciale DaDa-bussen!