2Brothers4DaDa & Team Snowpatrol

23-01-2020

2Brothers4DaDa & Team SnowpatrolLeuke particuliere initiatieven om geld in te zamelen voor Stichting DaDa. Team 2Brothers4DaDa zijn nog maar net terug van hun reis door Scandinavië of een tweede team – team Snowpatrol is vertrokken voor hun avontuur in het hoge Noorden van Europa. Jan Snel en Henk van de Wetering rijden voor Stichting DaDa mee tijdens de Nokian Navigate North 2020.

Donderdag 2 januari zijn Emile en Olaf (2Brothers4DaDa) vertrokken in de ScanCoveryTrial richting het hoge Noorden. Na het vertrek uit Haaksbergen ging het richting Denemarken en met de boot naar Noorwegen. Toen zijn alle deelnemers als verrassing per vliegtuig overgestoken naar IJsland, zonder auto, om daar een prachtige IJsland Experience te beleven. Na terugkomst in Noorwegen stond er een hele lange rit op de planning richting Zweden, zo'n 1.800 kilometer! Inmiddels was het weer omgeslagen en heeft men meer dan 24 uur gereden. Er moesten afgesloten wegen bedwongen worden achter sneeuwschuivers aan en ook waren er de eerste uitvallers. Emile en Olaf reden vervolgens rond in het hoge Noorden van Scandinavië. Daar zijn ze aangekomen bij de Poolcirkel (Arctic Circle) en hebben even gekeken of de Kerstman thuis was. De broers beleefden een avontuur waar zij nog vele jaren over zullen napraten. En dat allemaal met als doel om voor Stichting DaDa zoveel mogelijk geld op te halen. De broers zijn weer in het land na een prachtige roadtrip door Scandinavië met als doel om geld op te halen voor Stichting DaDa zodat wij weer een mooi project kunnen realiseren om de KinderZorg in Nederland nog beter te maken.

Daarna is Team Snowpatrol vertrokken op 17 januari en dit team doet mee aan de NavigateNorth en ook zij rijden voor DaDa. Het team is vertrokken voor hun avontuur in het hoge Noorden van Europa. Jan Snel en Henk van de Wetering rijden voor Stichting DaDa mee tijdens de Nokian Navigate North 2020. Inmiddels zijn ze al weer een aantal dagen onderweg (21 jan) en zijn ze van morgen vroeg vertrokken vanuit Tromso naar een nog onbekende bestemming. Het is weer een prachtige tour, met sneeuw, ijs en heel veel andere uitdagingen. Wij wensen Henk en Jan nog heel veel plezier en wij zijn heel benieuwd naar hun verhalen.

Als Stichting DaDa zijn wij heel blij met deze bijzondere initiatieven om geld in te zamelen voor Stichting DaDa. Waar is onze kleine DaDa? Zaterdag 25 januari is ze weer thuis gekomen. Wij zijn trots op Henk en Jan want ze hebben het helemaal niet slecht gedaan. Ze hebben mooie resultaten behaald!