10e DaDa Run 4 Value groot succes!

09-04-2019

10e DaDa Run 4 Value groot succes!

Zondag, 7 april 2019, werd de tiende editie van de DaDa Run for Value bekroond met een enorme bijdrage aan Stichting DaDa van maar liefst €134.100,-!

Met dit bedrag is het record van €120.400,- van vorig jaar ruimschoots overtroffen. En voor het vierde jaar op rij is er meer dan een ton opgehaald door de teams van de Run or Value.

Met lopers uit het hele land, bewees dit fantastische evenement weer haar charme. Het recordbedrag werd op het zonovergoten terras van Restaurant Chung gevierd met 350 betrokkene, lopers, sponsors en andere Dadaïsten. Dank gaat uit naar iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen!

Houd onze social mediakanalen in de gaten voor meer foto's, updates en informatie!

Peak ValueYukiDe Mik Bedrijfshuisvesting B.V.Vrienden van Rijndam RevalidatiePietersen Cars & PartsGoos ReclamemakersBakker KlootwijkMommers SchoonmaakBEN Vastgoed B.V.erp open,C)SolutionsObviouspeopleSiebFood - Kookstudio MeeremaUSP Marketing ConsultancyAmazing BalloonsZantingh B.V.