ScanCoveryTrial 2020

02-01-2020 - 11-01-2020

ScanCoveryTrial

Kris kras door Scandinavië

De ScanCoveryTrial gaat in één week tijd kris kras door het prachtige Scandinavië. Tijdens deze week rijden we ruim 7.000 kilometer en dat onder omstandigheden met veel sneeuw, ijs en temperaturen welke kunnen dalen tot wel min 47 graden Celsius. De 10e editie gaat op donderdag 2 januari van start en de finish is op zaterdag 11 januari 2020. De route is net als voorgaande jaren, behoudens de speciale bestemming, top secret maar zal ongetwijfeld een betoverende indruk achterlaten bij de deelnemers en de vele volgers. De ScanCoveryTrial is beslist geen race of rallywedstrijd maar een autotoertocht waarbij een strikte naleving van de verkeersregels van essentieel belang zijn voor de gehele tourtocht.

Voor Stichting DaDa gaat het team de 2 Brothers op pad. Het team de 2 Brothers bestaat uit: Emile en Olaf Burgers, 2 globetrotters die al vele jaren met veel passie voor hun beroep individueel de wereld rondreizen.

In 2020 zal het voor hen een bijzonder jaar worden.
Beide broers vonden dit een goed jaar om samen iets bijzonders te doen.
Hoe geweldig is het om dit met het Scancoverytrail event te doen, dat garant staat voor avontuur, uitdaging en plezier.
2020 is het jaar dat er wat te vieren zal zijn: Emile wordt 60 en Olaf 50.
Deze reis is voor ons al een geweldig cadeau. Ze vragen daarom aan iedereen om hen te steunen met een donatie aan het goede doel - Stichting DaDa.

Split

Onbeperkt op weg - 31 augustus 2024

31-08-2024 - 31-08-2024

KLIK HIER VOOR EEN IMPRESSIE!

Voor meer informatie kunt u een mail versturen aan mail.

Bekijk meer evenementen