Onbeperkt op Weg 2022

10-09-2022 - 10-09-2022

Na ruim 2 jaar is het wel weer tijd voor DaDa Onbeperkt op Weg op zaterdag 10 september 2022. Zet het dus in de agenda!

Doel van deze dag is om kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking of ernstige ziekte een mooie dag te bezorgen met ritjes op stoere motoren, in snelle auto’s en andere bijzondere voertuigen.

Alle lachende gezichtjes van vorige edities en het uitstel door de “corona jaren” waren ruimvoldoende motivatie om het dit jaar weer te organiseren. Wij hebben van de gemeente Zuidplas, net als voorgaande jaren, weer een vergunning gekregen voor dit bijzondere evenement.

Het beloofd een prachtige dag te worden, mede door de toezegging van veel rijders van motoren en auto’s, maar zeker ook door de hartverwarmende medewerking van o.a. Van der Wal B.V Berkenwoude, alle bedrijven aan de Zuidbaan 511 t/m 521, Bosch Car Service, Houthandel Alblas, Verhuurbedrijf Zuid-Holland, Fruit op het Werk,. en de vele vrijwilligers.

Wat gaat er allemaal gebeuren? Uiteraard is het rijden het belangrijkste onderdeel van de dag maar er zijn ook nog tal van activiteiten zoals bijvoorbeeld knutselen, het versieren van cupcakes, schminken en het zetten van glittertattoo’s. Tevens gaan we de kinderen en hun familie ook lekker verwennen met allerlei lekkernijen en muziek van DJ Jacob van Hage en DJ LivinJukebox.

Klik op dit linkje voor een impressie van vorig jaar: https://youtu.be/TMVPwiv78cQ

Wanneer? zaterdag 10 september 2022 - van 13.00 - 17.00 uur

Waar? Stichting DaDa - Zuidbaan 518 - Moordrecht

Dit is een besloten evenement!

Als er vragen zijn horen wij dat graag. Stuur dan even een berichtje naar Contact