Onbeperkt op Weg 2019

22-06-2019 - 22-06-2019

Dit jaar organiseren wij voor de derde keer, samen met onze motorvrienden van stichting KTMCO het bijzondere evenement "Onbeperkt op Weg" in Moordrecht op het terrein van Alblas Houthandel op industrieterrein Gouwepark. Een heel bijzonder evenement met als doel om kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking of ernstige ziekte een mooie dag te bezorgen met ritjes op stoere motoren, in snelle auto’s en andere bijzondere voertuigen.

Wat gaat er allemaal gebeuren? Uiteraard is het rijden het belangrijkste onderdeel van de dag maar er zijn ook nog tal van activiteiten zoals bijvoorbeeld knutselen, het beschilderen van T-shirts, schminken en het zetten van glittertattoo’s, er is zelfs een speciale motor aanwezig waarop men in een rolstoel kan meerijden en zelf een lesauto besturen behoort ook tot de mogelijkheden en natuurlijk is er van alles te eten en te drinken en kunnen wij de hele dag genieten van gezellige muziek.

Deze dag wordt mogelijk gemaakt door de inzet van heel veel vrijwilligers, bestuurders van bijzondere auto’s, berijders van prachtige motoren en bedrijven die ons op allerlei manieren ondersteunen.

Kortom, we hopen dat het weer een onvergetelijke dag gaat worden.

Split

Onbeperkt op weg - 31 augustus 2024

31-08-2024 - 31-08-2024

KLIK HIER VOOR EEN IMPRESSIE!

Voor meer informatie kunt u een mail versturen aan mail.

Bekijk meer evenementen