DaDa Run for Value

10-04-2016

Op 11 april 2021, vindt voor de 11e keer de "DaDa Run for Value" plaats. Een samenwerking van Stichting DaDa, Peak Value en vele anderen, waarbij wij tijdens de Marathon van Rotterdam zoveel mogelijk geld bijeen proberen te lopen voor projecten van Stichting DaDa. De DaDa Run for Value is sinds 2012 ook official partner van de Rotterdam Marathon.

In 2019 hebben wij met onze teams het mooie bedrag van € 134.100,00 bij elkaar gelopen. Dit wordt besteed aan de realisatie van het DaDa Hotel.

Hoe werkt het?

Wij lopen met de Rotterdam Marathon mee in estafette teams van 4 personen en die proberen vooraf per team zoveel mogelijk geld op te halen binnen hun netwerk.

De Business Estafette Marathon is al vele jaren een bijzonder populair onderdeel van de NN Marathon Rotterdam. Vier collega's (of vrienden) lopen hierbij in estafette vorm allemaal ongeveer 10 km en leggen zo samen de hele marathon afstand af.

Na de sportieve prestatie organiseren wij voor alle lopers en sponsoren een uitgebreide netwerkborrel bij restaurant Chung, vlakbij de finish van de marathon.

Wat kost deelname?

Het inschrijfgeld voor deelname met een team van 4 personen kost € 502,15. Daarnaast moet ieder team gesponsord worden door het bedrijf en/of via crowdfunding (Family, Friends & Fools) voor een totaalbedrag van € 2.000,00.

Wat krijgt u er voor terug?

• Startnummer en tijdregistratie.
  • Gratis vervoer naar en van de wisselpunten.
  • U wordt voor de run ontvangen bij restaurant Chung, Noordmolenwerf 171, Rotterdam.
  • U ontvangt een voor deze loop gemaakt DaDa Run for Value hardloopshirt.
  • Nadat u de estafette heeft volbracht wordt u wederom ontvangen bij restaurant Chung, waar u kunt genieten van eten en een drankje en de afsluitende een gezellige afterparty.
  • U gaat met een extra goed gevoel naar huis omdat u niet alleen een gezellige en gezonde dag heeft gehad maar ook omdat u weer één van onze projecten heeft gesteund.

Hier kunt uw spullen achterlaten (er is wel een toilet aanwezig, maar geen douche).

Kijk voor een impressie: https://vimeo.com/217157708

Ga naar de website van Run4value.