DaDa Golfdag 2019

21-06-2019 - 22-03-2019

Het is lente! En dat betekent, lekker naar buiten en golfen! Zo kunt u zicht goed voorbereiden op de DaDa Golfdag 2019!

Op vrijdag 21 juni 2019 organiseren wij onze jaarlijkse DaDa Golfdag op Golfbaan Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel. Golfbaan Hitland is een 18 holes (par 71) baan gelegen in het schitterende natuur- en recreatiegebied Hitland. Deze in de Randstad gelegen golfbaan is voor iedere golfer een plek waar men kan genieten van de natuur om zo de dagelijkse drukte en beslommeringen te vergeten.

Zoals u van ons gewend bent mag u weer rekenen op een unieke en gezellige golfdag van het juiste niveau, op een mooie baan, met leuke en sportieve uitdagingen, en met de verzorging die bij zo’n dag past.

Mocht u het gezellig vinden dat uw partner ook naar de “afterparty” komt, dan is zij/hij, tegen een kleine vergoeding, van harte welkom vanaf 18.00 uur.

Meer informatie? Stuur ons een berichtje: info@stichting-dada.nl