Stichting DaDa - hét Goede Doel van de RotterdamseKost 2016

30-08-2016

Stichting DaDa - hét Goede Doel van de RotterdamseKost 2016

Ons jubileum jaar – Stichting DaDa 15 jaar – is al weer halverwege. Wij kijken inmiddels terug op een aantal geslaagde DaDa evenementen, zoals de DaDa Run for Value, het DaDa Gala en de DaDa Golfdag. Maar dit feestjaar is nog niet afgelopen. De komende maanden staat er nog van alles te gebeuren. Eén van de evenementen die wij heel graag onder uw aandacht willen brengen is het foodfestival RotterdamseKost in het Museumpark in Rotterdam van 15 t/m 18 september 2016 – www.rotterdamsekost.nl.

Stichting DaDa is aangewezen als het goede doel van dit festival en daar zijn wij reuze trots op!

Tijdens dit festival vindt er ook nog iets unieks plaats. Op vrijdag 16 en zaterdag 17 september gaan tien van Rotterdams’ bekendste chefs een 5-gangen diner bereiden in koppels van 2. Het Rozentuin diner is een initiatief van chefs Marco Somer (De Harmonie) en DaDa Vriend Chung (restaurant Chung). Een unieke culinaire ervaring die u niet mag missen! Er is elke avond plek voor maar 150 personen, dus wees er snel bij! De opbrengst van dit bijzondere diner gaat ook naar Stichting DaDa. Voor meer informatie verwijzen wij u graag het Rozentuindiner.