SAVE THE DATE - 9 juni 2017

22-02-2017

SAVE THE DATE - 9 juni 2017DaDa Golfdag

Nu het ijs is gesmolten en de sneeuw is verdwenen is het tijd om vooruit te kijken.

Op vrijdag 9 juni 2017 organiseren wij de jaarlijkse DaDa Golfdag op Golfbaan Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel. Golfbaan Hitland is een 18 holes (par 71) baan gelegen in het schitterende natuur- en recreatiegebied Hitland. Deze in de Randstad gelegen golfbaan is voor iedere golfer een plek waar men kan genieten van de natuur om zo de dagelijkse drukte en beslommeringen te vergeten.

Zoals u van ons gewend bent mag u weer rekenen op een unieke en gezellige golfdag van het juiste niveau, op een mooie baan, met leuke en sportieve uitdagingen, en met de verzorging die bij zo’n dag past.

De DaDa Golfdag mag u natuurlijk niet missen want de kinderen die het zo enorm nodig hebben rekenen op onze steun. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om u alvast in te schrijven zodat u zeker bent van uw deelname. Heeft u interesse? Mail ons dan op info@stichting-dada.nl en wij sturen u de informatie toe.