Quinty verovert kinderhartjes in het Emma Kinderziekenhuis AMC

23-11-2016

Quinty verovert kinderhartjes in het Emma Kinderziekenhuis AMC

Samen met onze ambassadrice Quinty Trustfull hebben wij het Emma Kinderziekenhuis AMC in Amsterdam blij mogen maken met een pallet vol prachtig speelgoed. Dit speelgoed is aangekocht tijdens ons DaDa Gala in april van dit jaar door John Heeroma van Héman Horecaverhuur.

De kinderen waren in eerste instantie een beetje verlegen, zoveel aandacht en zoveel cadeautjes. Maar Quinty wist de kinderhartjes al snel te veroveren en kleine Ruby met haar roze pyjama wilde Quinty’s hand niet meer loslaten, maar ja, Quinty lijkt ook wel erg op haar lieve mama. Ook Sabri en stoere Sven kregen een prachtig cadeau.

Daarna zijn wij met Quinty nog even naar de Spoedeisende hulp gegaan waar wij ook 2 karren met speelgoed en DaDa Knuffels mochten afleveren. Op de Spoedeisende hulp is met ondersteuning van Stichting DaDa een prachtige kinderwachtkamer gerealiseerd. Zo wordt de aandacht van de kinderen in de wachtkamer afgeleid van alles wat er op zo’n spoedeisende hulp gebeurd.