Quinty en DaDa Vrienden verrassen kinderen met speelgoed

28-09-2016

Quinty en DaDa Vrienden verrassen kinderen met speelgoedDe afgelopen weken zijn wij met onze ambassadrice Quinty Trustfull en een groep trouwe DaDa Vrienden op pad geweest.

Tijdens ons bezoek aan het Franciscus Gasthuis in Rotterdam hebben Quinty en onze DaDa Vrienden veel speelgoed uitgedeeld aan de kinderen die in het ziekenhuis verblijven. Deze DaDa Vrienden hebben tijdens ons DaDa Gala in april van dit jaar meerdere pallets met speelgoed gekocht, waaronder die voor het het Franciscus Gasthuis. Daarnaast heeft men nog even een bezoek gebracht aan de de kinderpoli waar recentelijk, met steun van Stichting DaDa, een prachtig project is uitgevoerd.

Enige dagen eerder zijn wij op pad geweest met onze DaDa Ambassadeur, Puck Willemstein, om zijn pallet met speelgoed uit te delen in het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem. Ook daar hebben wij een project bekeken dat met steun van Stichting DaDa is gerealiseerd.

Het zijn altijd hartverwarmende bezoekjes aan de ziekenhuizen waar wij naast de kinderen ook altijd het verplegend personeel een groot plezier doen met het speelgoed. Zo kunnen zij de kinderen die in het ziekenhuis moeten blijven even lekker verwennen met een extra cadeautje. Een verblijf in het ziekenhuis is vaak al verdrietig genoeg.

Wij zijn onze ambassadeurs, donateurs, giftgevers en andere sponsoren zeer dankbaar dat wij door hun ondersteuning dit soort bezoekjes kunnen maken en zo onze doelstelling, een Betere KinderZorg, kunnen uitdragen.