Marit zet DaDa in het zonnetje

06-07-2016

Marit zet DaDa in het zonnetje

Enige tijd geleden kregen wij een verzoekje van Marit, een meisje uit groep 8 en een fanatiek hockey speelster bij Leonidas Rotterdam. Zij wilde heel erg graag haar spreekbeurt en werkstuk wijden aan Stichting DaDa. Dat vinden wij altijd leuk. Zo gezegd, zo gedaan. Marit is aan de slag gegaan en heeft een mooi cijfer gekregen voor haar spreekbeurt en werkstuk. Daarnaast is ze actief aan het collecteren gegaan en heeft ze het mooie bedrag van € 125,87 opgehaald. Daar zij wij natuurlijk erg blij. Naast dit prachtige bedrag hebben wij Hockeyteam Meisjes D1 Leonidas ook nog een gift van € 325,00 gekregen. Hiermee kunnen wij bijvoorbeeld weer veel kinderen voorzien van een DaDa Knuffels als zij in het ziekenhuis verblijven.