DaDa Golfdag 2017

09-06-2017

DaDa Golfdag 2017Onze DaDa Golfdag 2017 begon zeer regenachtig. De baan was kletsnat en het zag er niet zo mooi uit. Maar rond elf uur werd het droog en kwam het zonnetje tevoorschijn en lag de baan er weer prachtig bij. Om 13.00 uur toen de wedstrijd van start ging was het droog en het is de hele dag droog gebleven.

Gedurende de middag kwamen de deelnemers allerlei uitdagingen tegen in de baan. Zo mocht men proberen om een bal op een gong te slaan, was er bij het behalen van een hole-in-one een auto te winnen, mocht men proberen om onze pro Timo te verslaan en ook kon men een poging wagen om met 3 ballen 75 punten te halen in de caviabak. Ook de inwendige mens werd niet vergeten.

Na een lange vermoeiende dag kwamen de deelnemers aan het einde van de middag weer terug in het clubhuis en werd men getrakteerd op een sfeervol muziekje van Jazz Centre Ville en allerlei heerlijke hapjes van restaurant Hit, Eten en Drinken. En terwijl iedereen zich vermaakte werden alle clubs op professionele wijze gereinigd door Mommers Schoonmaak.

Clubs ultra schoon door Mommers Schoonmaak

Na het eten was het eindelijk tijd om de winnaar bekend te maken. En voor het eerst in 16 jaar DaDa Golfdag geschiedenis is het een team gelukt om voor de 2e keer de trofee te winnen. Het team van De Mik Bedrijfshuisvesting viel deze eer te beurt. De mooie DaDa Golfdag Bokaal staat binnenkort weer voor een jaar bij De Mik Bedrijfshuisvesting te stralen.

Team De Mik wint bokaal voor de 2e keer

Tijdens de DaDa Golfdag zijn de deelnemers uitgedaagd om leuke en ludieke foto’s in te leveren en na ampel beraad heeft de jury, besloten om de foto van Smith-Holland als winnaar uit te roepen. De winnaars krijgen onze DaDa Fotograaf, Awé Krijger cadeau. Hij komt een halve dag bij u fotograferen, dit mag zowel zakelijk als privé zijn.

Winnende foto team Smith-Holland

Onze DaDa Fotograaf Awé Krijger heeft de DaDa Golfdag weer sfeervol vast gelegd in een mooie reportage en die kunt u bekijken via dit linkje: http://www.awkf.eu/DaDa-Golf-17

Wij hebben deze prachtige dag mogen afsluiten met de overhandig van een mooie cheque aan Ontwikkelingscentrum De Cocon van Pameijer. Men kan hiermee eindelijk de Innowalk Crosstrainer aanschaffen waarmee de kinderen in het OC de Cocon elke dag kunnen bewegen. Dit is heel goed voor deze kinderen die een geestelijke en/of lichamelijke beperking hebben. Ook voor deze groep is bewegen belangrijk.