DaDa Golfdag 2016

29-06-2016

DaDa Golfdag 2016Woensdag 29 juni waren wij weer te gast met onze DaDa Golfdag op golfbaan Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Na een regenachtige ochtend gingen de deelnemers aan de DaDa Golfdag na een stevige lunch met een zonnetje de baan op. Naast de heerlijke hapjes van Hit Eten & Drinken en de mooie wijnen van Hosman Vins waren er ook nog een aantal uitdagingen in de baan. Zoals beat-the-pro - waar men moest proberen om dichter bij de hole te slaan dan de bal die onze ambassadeur John Woof had afgeslagen of een partijtje Footgolf waarbij met het team in zo min mogelijk trappen een bal een net in geschopt moest worden. Uiteraard kon men weer een poging wagen voor een hole-in-one voor een Mini die beschikbaar was gesteld door BMW Kalfsbeek. Ook lag er een uitdagende hole midden in een vijver. Voor een kleine bijdrage mochten de deelnemers proberen om een bal op het vlot of in de emmer te slaan. Kortom, uitdagingen genoeg.

Net voordat het weer gingen regenen waren alle deelnemers terug in het clubhuis om te genieten van de heerlijke gerechten die uit de keuken van Hit Eten en Drinken kwamen. Rond 20.00 uur was het eindelijk tijd voor de uitslag. Wie gaat er dit jaar vandoor met de mooie DaDa Bokaal en een wijn & Spijs arrangement voor 4 personen bij restaurant Chung? Het team van BMW Kalfsbeek bleek de gelukkige winnaar! Van harte gefeliciteerd. Na het uitreiken van alle prijzen en de DaDa Loterij was het tijd voor de bekendmaking van het project waarvoor men de hele dag in de weer was geweest en de opbrengst van de dag.

Bestuursleden Willem van Meurs en André van Duivenbode hebben aan de dames van het Franciscus Gasthuis uit Rotterdam een prachtige cheque mogen overhandigen van € 14.000,00. Met dit bedrag gaat men de wachtkamer van het Poliklinisch Operatie Centrum kindvriendelijk maken.

Deze mooie DaDa Golfdag is weer prachtig vastgelegd door onze DaDa Fotograaf - Awé Krijger. Kijk hier voor de foto's.

Wij willen iedereen weer bedanken die, op welke manier dan ook, heeft bijgedragen aan deze prachtige DaDa Golfdag 2016!