DaDa Ambassadeur verrast kinderen in IKAZIA

13-10-2016

DaDa Ambassadeur verrast kinderen in IKAZIAVorige week zijn wij weer met de DaDa Bus op pad geweest om een ziekenhuis te verblijden met een pallet speelgoed.

Dit keer zijn wij te gast geweest in het IKAZIA ziekenhuis in Rotterdam waar wij hartelijk werden ontvangen door pedagogisch medewerkster Tirza en haar collega's. Samen met Nicolette en Johan van The Smith Group, DaDa Ambassadeur van het eerste uur, hebben wij een aantal kinderen die op de afdeling verbleven mogen verrassen met een cadeautje. Het is altijd weer hartverwarmend om te zien hoe blij de kinderen zijn en zo vergeten ze heel even dat ze ziek zijn.

Ook hebben wij samen met Nicolette en Johan een kijkje genomen bij de vorig jaar gerealiseerde "DaDa Speeltuin" bij het IKAZIA. Tirza en haar collega's zijn erg blij met deze mogelijkheid om met de kinderen lekker buiten te kunnen spelen. Zeker voor kinderen die langdurig in het ziekenhuis verblijven is het fijn om naar buiten te kunnen om te spelen.