12-04-2017

DaDa Ambassadeur Thomas Verhoef neemt cheque met astronomisch bedrag van 110.100 euro in ontvangst tijdens de Run for ValueZondag 9 april 2017 organiseerden wij samen met Peak Valuede 8e editie van de Run for Value: Een jaarlijks evenement tijdens de marathon van Rotterdam. 37 teams van ieder 4 lopers meldde zich gisteren al vroeg op het zonnige terras van Restaurant Chung in hartje Rotterdam. De lopers hadden in aanloop naar deze business estafette zo veel mogelijk donaties opgehaald voor de projecten van onze wensenlijst.

Na sterke koffie, zelfgebakken cake, een paar trossen bananen en wat rek- en strekoefeningen maakte iedereen zich op om zijn of haar deel te lopen van de marathon.

Rode hoofden arriveerden om beurten. De een met een grote glimlach, terwijl anderen zich stellig afvroegen waarom ze ook alweer gingen hardlopen met 21 graden Celsius. Oh ja, voor kids! Gelukkig maakte de netwerkborrel alles goed waar de oesters, pekingeend en witte wijn rijkelijk vloeide.

De dames van Primaned mochten uiteindelijk de felbegeerde wisselbeker in ontvangst nemen voor het team dat de meeste donaties had binnengehaald. De strijd met de dames van Vopak was al weken een nek aan nek race. Uiteindelijk was het de beurt aan Marcel Broersma (directeur Peak Value) om de cheque met daarop het schitterende bedrag te overhandigen aan onze Ambassadeur Thomas Verhoef. Met elkaar hebben de teams een astronomisch bedrag van 110.100 euro bij elkaar gelopen! Met dit bedrag kunnen wij alle projecten die vooraf geselecteerd waren realiseren. Zo komen er in het  Ziekenhuis Bernhoven webcams bij de couveuse-units en wordt er in ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen een kindervriendelijke recoverykamer en laboratorium gerealiseerd.

Er kan teruggekeken worden op een zeer geslaagde dag. Volgend jaar slaan we de handen weer ineen en gaan we kijken of we dit bedrag wederom kunnen overtreffen.

Wij willen alle sponsoren, hardlopers, vrijwilligers en gasten hartelijk bedanken! Zonder jullie hadden wij dit prachtige resultaat nooit behaald.