Rotterdamse Kost

15-09-2016 - 18-09-2016

Stichting DaDa is het goede doel van dit bijzondere Rotterdamse feest.

Toegangsbewijzen kunt u bestellen via website Rotterdamse Kost

Tijdens Rotterdamse Kost kunt u ook nog een unieke culinaire ervaring op één van de mooiste verborgen plekken in Rotterdam beleven. Tijdens het Rozentuin-diner op 16 en 17 september 2016 koken 20 van Rotterdams’ bekendste chefs samen een diner op deze bijzondere locatie, dat een exclusief onderdeel is van RotterdamseKost.

Een fantastische culinaire avond met meerdere gangen aan een lange, chique gedekte tafel, een muziekje, inclusief toegang tot RotterdamseKost én ook maatschappelijk bijdragen! Reserveren is noodzakelijk.

De Rozentuin is een initiatief van Chung van Restaurant Chung en Marco Somer van De Harmonie. Zij brengen 20 Rotterdamse chefs samen in de tuin achter het Boijmans van Beuningen Museum, waar speciaal voor deze gelegenheid een eenmalig buitenrestaurant wordt gerealiseerd. Elke dag wordt door 10 chefs eenmalig een 5-gangen diner bereid.
Reserveren is noodzakelijk en een ticket voor het Rozentuin-diner geldt tevens als toegangsbewijs voor RotterdamseKost.
Kijk hier op welke dag de chef van je favoriete restaurant aanwezig is en zorg dat je erbij bent door op tijd een plek te reserveren!

Belangrijke informatie:
U betaalt de reservering direct via de
ticketpaginavan RotterdamseKost | U kunt voor max. 20 personen tegelijk een reservering plaatsen | Allergieën kunt u aangeven door contact op te nemen met de organisatie via info@rotterdamsekost.nl | Kosten: €135,- p.p. inclusief wijnen en toegang tot RotterdamseKost | Opbrengst gaat naar Stichting DaDa | Start 17:30 uur – einde 22:00 uur | Entree via hoofdingang RotterdamseKost.